„Озари деня си“ промоционална кампания за европейски цветя и растения

„Озари деня си“  – Съвместна промоционална кампания за европейски цветя и растения за въстановяване на сектора на цветарството.

Озари деня си
Зеленият бранш ни „озарява” с цветя и растения за Цветница!  България е представлявана от: АПДРБ – Асоциация на производителите на декоративни растения в България)

„Озари деня си “ e европейска промоционална кампания за цветя и декоративни растения, която стартира тази седмица . Инициативата ще продължи три седмици и се осъществява с подкрепата на Европейския съюз. Целта й е с настъпването на Великденските празници да се стимулират продажбите на декоративна растителност от европейски (включително български) производители. Кампанията е насочена към възстановяване на зеления сектор, който пострада силно вследствие на пандемията.

Послание и целева група.

Кампанията ‘Озари деня си’ илюстрира пред какви предизвикателства са изправени растенията и цветята, за да оцелеят и как въпреки тях продължават да носят положителен заряд и настроение. Призивът на зеления бранш е „Нека последваме примера на цветята и да преборим трудностите като озарим деня си с растения”. Кампанията подпомага общия европейски цветарски сектор и е насочена предимно към мъже и жени на възраст между 25 и 54 години.

Озари деня си Zeleno BG

Канали за разпространение.

Инициативата се разгръща в България , Франция, Германия, Австрия, Белгия, Дания и Нидерландия. Потребителите в седемте европейски държави ще бъдат запознати с кампанията чрез телевизионна, YouTube и радиореклама, както и чрез социалните мрежи (Фейсбук, Инстаграм). В продължение на три седмици хората ще бъдат насърчавани да купуват повече цветя и растения чрез каналите за разпространение. Рекламни материали ще бъдат достъпни в дигитален формат за всеки заинтересован, който желае да ги позиционира в търговския си обект.

Възстановяване от кризата Ковид-19.

Кризата с коронавируса през 2020г. силно засегна цветарския сектор. Загубите възлизат на над 4 милиарда само за първите пролетни месеци през същата година в цяла Европа. Милиони цветя бяха изхвърлени. В тази връзка кампанията получи финансиране от фонда за спешно подпомагане на европейския земеделски сектор. Промоционалната програма е инициирана от шест европейски организации.

България е представлявана от: АПДРБ – Асоциация на производителите на декоративни растения в България)

За повече информация моля свържете се с: office@nurserybg.eu

Отговорете